15 Aralık 2011

KEDİ'M

İşte benim kedim ... Bundan önce de çok kedi besledim. Kedilere hayranım veya aramda özel bir bağ var diyelim. Belki de en çok kedi besledim diyedir. Köpekte besledim ama bahçedeydi,ben daha küçüktüm,köpeğimi de sevdim ama aramızda özel bir iletişim kurmaya belki de fırsat olmadı.


Ben belki fazlasıyla evcimen, belki kendini mutlu etmek için başkalarına ihtiyaç duymayan biriyim. Tüm bunlara rağmen sarılmak benim için ihtiyaç. Sarılmak bazen dilde karşılığı olmayan kelimleri susmaktır birbirine yada anlayabilene... Taş kalpli olduğum kadar duygusalım. Kendi burnumun dikine gittiğim kadar eleştri kaldırır,kendimi değiştiririm. Tabi eğer mantığım kabul ederse. Birine hak vermekten korkmam çünkü bilirim ki verilen haklar sende bir şeyleri eksiltmez.

Konu dağılacak gibi biraz... İnsan kendini anlatmaya ne kadar da meraklı değil mi? Hayvanlar sadece kediler, eminim köpekler gibi bizi sahipleri olarak görmüyorlar, bizimle beraber yaşadıklarını düşünüyorlar. Siz onları besliyorsunuz diye değil istediklerinde kendilerini sevdiriyorlar. Bize ne kadar muhtaç olsalar da kendi zevklerinden ve isteklerinden ödün vermiyorlar.

İsteyebileceğim son şey ama ille de bir hayvan olacaksam kedi olurdum her halde, sadece bir hayvan beslemek zorunda kalsam da hi şüphesiz kediyi seçerdim. Bu yazı sanki sadece leo'yla resmimizi buraya eklemeye sebep yaratmak için gibi oldu ama olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder