9 Şubat 2012

Güçlü Kadın

Güçlü Kadın, duygularını saklayan mı ,
yoksa söyleyen mi ?
Acıyı dibine kadar yaşayan mı
Yoksa acıyı hissettiğinde kaçan mı ?

Etrafımdaki duvarlar o kadar yüksek ki,
savunma mekanizmam o kadar sert ki,
belki de sevgim gözükmüyor içinde.

Bir şeyi elde etmek mi güç,
yoksa elde edemesen bile sevmeye devam etmek mi ?
"Elde edemesen de sevmek" diye bir şey var mıydı,

Kaçınca azalıyor mu acılar
veya sonuç değişiyor mu ?
Kendi mutluluğunu başkasının yıkmasındansa
ellerinle öldürmek daha mı iyi
Ya da hep daha iyi mi sandım ben ??
biri bir parçanı söküp atıyorsa tekrar yeşeriyor belki
ama sen kopartıp attığında bir daha bulamıyor musun.

Sevgi ile gurur aslında aynı savaşın içinde değiller mi?
Yanlış şeyleri mi savaştırıyorsun ?
Bu yüzden mi ne acısı bitiyor, ne de savaşı

Anladım ki sevginin gücü tamamen kendine has,
kendine ait,
benim sahip olabileceğim kadar muazzam değil belki de
belki de en büyük hata o gücü kontrol altına almak...

Benim kullandığım güç, hiç bir şeye boyun eğmez,
değişmez,
karşılıksız sevmez,
beklemez...
Gururlu, inatçı, ölse de adım atmaz
yaklaşmaz.

Sevginin gücüyse,
karşılıksız,
sonu ne olursa olsun bir tek adım geri atmaz,
üzülecek diye kalbine dayayıp düşünmeden öldüremez kendini,
gururla işi olmaz,
sonunu da, tıpkı başı gibi DÜŞÜNMEZ !

Her duygudan ve histen ayrı bir yerde,
tek başına durur
ve tüm diğer duygular,duvarlar ne der diye düşünmez.



Kendi kaçmaz,
eğer son nefesini alıyor gibi hissedecekse
boğazında onun ellerini hissetmek ister.

Asıl güç,güçlü durmak değil
kaçmak değil
ağlamamak değil,

Asıl güç tüm duvarlarını kaldırıp
öylece durabilmek belki de

"Son" değişir mi peki ?
Onu henüz bende bilmiyorum...

Belki hep yanlış yaptım
belki de ilk defa doğru ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder