31 Ocak 2012

Sen Anlayana Kadar Ben Gittim


Sen aşkın anlamını arıyorken sevgili
Ben anlamsız olduğunu öğrendim çoktan.
Hiç sebepsiz,
veya sayamayacağım kadar çok sebepten seviyorum seni.
Yada sevmek için seni, yoktan o kadar çok sebep var edebilirim ki...

Sen ayrılığın acısını tadarken sevgili,
Bazen bir gün bile azalmadığını anladım.
Gitmek kendini öldürmekse,
Bir seferde dönüp, tetiği başına dayandığın an,
bir nebze bile titremeden basabileceğini anladım.

Sen nasıl unutacağını düşünürken sevgili,
Ben kendimi kandırmanın,seni unutmaktan daha kolay olduğunu anladım.
Başkasını sevebilirsin ama sevmek istemezsin
Göz göre göre,kendini kandırabileceğine inandım

Sen özlem nedir diye düşünürken sevgili,
Aklına düşen tek bir dakika içinde,
kalbine saplanan incecik milyonlarca çiziğin her yerini kanrevan edebileceğini anladım.

Ve sen her şeyi anlayana kadar sevgili,


Ben gittim ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder