29 Ocak 2012

Seni Sevseydim Eğer


Seni sevseydim eğer
Hiç kimse seni daha önce sevmemiş gibi hissederdin.
Sana dokunsaydım eğer
Dokunuşların kelimelerden farkı olmadığını,
fazlası olduğunu anlardın.

Bu karlı havada yanında yokum diye 
düşen her kar tanesi kalbine saplanırdı,
yoksa düşününce saplanıyor mu şimdiden...
Ama beni gerçekten tanısaydın belki de
Sesime soluğuma bile yaklaşmazdın
Seninle oyun oynasaydım eğer,
bende üzülmezdim şimdi...
Bilseydin eğer,
bazı oyunlarda kazansan da kaybetmiş olacağını sonunda
belki bir "merhaba" bile demezdin bana.

Hayatındaki bir hareketin neler değiştirdiğini bilseydin eğer
yapmazdın bence.

Seni bir kere sevseydim eğer,
sen engellemedikçe
ben güvendikçe
sonsuza kadar aşık olurdum sana.

Sen beni tanısaydın eğer ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder